20
Οκτ

Ιστοσελίδες και κλικ. Λίγος σεβασμός στον αναγνώστη και την Ελληνική γλώσσα

Αρμενιστής. Παλιό Αναγνωστικό Α΄ Δημοτικού Aπο την ιστοσελίδα: Αρμενιστής.  Kλικ στις ιστοσελίδες μας: http://www.a… | Αναμνήσεις, Βιβλία, Πρώτη  δημοτικού
Εικόνα από Βιβλίο Α’ Δημοτικού (Διαδίκτυο).

.
Εντάξει. Δεν λέω. Χάνεται η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ της “ενημέρωσης”, όπως στην εικόνα πιο πάνω. Όλα πλέον γίνονται ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ εικόνα και λόγος. Σήμερα δεν…”χρειάζεται” το παιδί να δει το φεγγάρι από το παράθυρο. Το βλέπει στον υπολογιστή του ή στο κινητό…..!
Ίσως γι’ αυτό όμως απαιτείται να υπάρχουν κάποιοι κανόνες. Ένα σύντομο σκεπτικό.
.

Έχω και παλιότερα γράψει ένα ή δύο σημειώματα σχετικά με το θέμα ιστοσελίδες και κλικ.
.
Μοιάζει με κατόρθωμα υπομονής, το να διαβάσει κάποιος σε ορισμένες ιστοσελίδες ένα κείμενο σε ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ- ολοκληρωμένη μορφή.
Ας μην λέμε τα ίδια.
.
Γιατί λ.χ “τραυματίστηκε πασίγνωστος ηθοποιός….” και όχι “τραυματίστηκε ο πασίγνωστος ηθοποιός ΤΑΔΕ, σε τροχαίο”
Στοιχειώδης σεβασμός και στο πρόσωπο και την όποια περιπέτεια του ηθοποιού. Αναλώσιμα και το ένα και το άλλο για μερικά κλικ παραπάνω; Γιατί ο ημιτελής (αποσπασματικός) τίτλος προκαλεί απλώς την περιέργεια για το όνομα. Και ΕΚΕΙ… τελειώνει η ενημέρωση. 
.
Γιατί όχι η εμφάνιση των ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ στο πλάι, στον κενό χώρο δεξιά αριστερά.
Είναι ανάγκη να διακόπτεται (να ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ, το πιο σωστό) κάθε τόσο η ανάγνωση και… Ορούτς Ρέις και το τάδε (διαφημιζόμενο) αυτοκίνητο να γίνονται ίσα κι όμοια;.
Είναι ανάγκη να τρέξει ο αναγνώστης 3-4 σελίδες, με την μία να παραπέμπει στην άλλη σελίδα;
.

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ και ΓΛΩΣΣΑ..
Τα νέα παιδιά, που περνούν, όπως λένε οι ειδικοί, ατέλειωτες ώρες στο Διαδίκτυο, εξοικειώνονται με την παραπάνω ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ μορφή  γλωσσικής επικοινωνίας.Αποσπασματικός λόγος / εξίσωση ετερόκλητων πραγμάτων / ημιτελής ενημέρωση / φτηνός εντυπωσιασμός κλπ. ΑΝΤΙ ενός πιο ολοκληρωμένου ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟΥ σκεπτικού και φυσικά αντίστοιχου λόγου.
.

Αποσπασματικότητα και εντυπωσιασμός(!). Σίγουρα οδηγούν στην αδυναμία ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗΣ σκέψης και λόγου, μπροστά στην δύναμη της εικόνας.
Ποια η δυνατότητα αντίστασης, χωρίς την ισόρροπη δυνατότητα σκέψης;
.
Νέοι ΚΑΙΡΟΙ: Η Παιδεία δεν είναι πλέον υπόθεση μόνο του Σχολείου, των γονιών και ΑΟΡΙΣΤΑ του  Κοινωνικού περίγυρου, όπως λέγαμε παλιότερα..ΕΔΩ και ΧΡΟΝΙΑ, στα Κοινωνικά δεδομένα, προστέθηκαν και τα λεγόμενα “ΜΕΣΑ Κοινωνικής ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ” (ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ). 
.
Ευθύνη, Αυτοσεβασμός, μαζί με βασικές υποδείξεις ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ από τους Παρόχους, πιστεύω ότι είναι μια καλή αρχή.


Αναζήτηση:
Ιστορικό
Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Newsletter
Εισάγετε το email σας:

   

Για μένα
Είμαι φιλόλογος. Αποφάσισα να δημιουργήσω προσωπική Ιστοσελίδα, στην οποία θα μπορώ να καταγράφω τις απόψεις μου.

Χρυσόστομος Τσιρίδης
Επισκεψιμότητα

82.006

© 2024 · Χρυσόστομος Τσιρίδης · Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. · Δημιουργία και Φιλοξενία by MANBIZ ISP