21
Σεπ

Οι Δημοσκοπήσεις ποτέ δεν πεθαίνουν

 

δημοσκοπήσεις

Καλύπτουν αρχέγονα… DNA της ανθρώπινης Φύσης και ανθρώπινων Κοινωνιών.

Από τότε  που ο  Ό Φ Ι Σ  έδωσε ένα… ποσοστό 70% (+/- 10%) στην ΕΥΑ ότι ο ΘΕΟΣ

δεν θα… προσέξει την απουσία του μήλου. ΕΧΙΤ  (pol) όμως από τον Παράδεισο,

που τους έφαγε και τους δυο…!

Ας αφήσουμε όμως αυτά τα  μακρινά exit- pols.

Διάδοχοι  των “προφητειών”, των… ήξεις-αφήξεις “Μαντείων”, των “Οιωνοσκόπων” κλπ
στο πιο “σουλουπωμένο” βέβαια και υπό το κάλυμμα εννοείται “επιστημονικών” ευρημάτων,

οι  ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ήταν πάντα  προσφιλείς.

 

Οι λόγοι… αθανασίας των δημοσκοπήσεων είναι οι… κάτωθι:

1) Τις τραβάει ο Οργανισμός μας. Και αυτό το ξέρουν καλά οι Δημοσκόποι.

2) Το εκρηκτικό μίγμα  μυστηρίου, …. δημιουργικής….. ασάφειας, αινιγματικότητας,
κάνει τις δημοσκοπήσεις ελκυστικό ανάγνωσμα.

“Ποια να’ ναι εκείνη που κατεβαίνει στ’ άσπρα ντυμένη απ’ το βουνό…”
Έλα μου ντε (!) Τέτοια θέλουμε…. Βούτυρο στο αναλυτικό….. δαιμόνιο του Έλληνα.

 

.
3) κουβέντα να γίνεται. Βασική ΚΑΦΕΝΟΒΙΑ παράμετρος. Το παραδεχόμαστε ή όχι,
όλοι κρύβουμε έναν “σχολιαστή” μέσα μας. Αφορμή ψάχνουμε…. την οποία
και μας προσφέρουν οι Δημοσκόποι ευχαρίστως.

δημοσκοπήσεις 1

4) Τσιγκλισμα. Τυπικώς δεν το θέλουμε….Έτσι λέμε, αλλά κατά βάθος το περιμένουμε
για…. να θυμώσουμε και να ρίξουμε κανένα μπινελίκι (!).

“Άσε με ρε γυναίκα να θυμώσω. Άμα δεν… θυμώσω τώρα… ΠΟΤΕ θα θυμώσω”
(Η αξέχαστη ατάκα του Βασίλη ΛΟΓΟΘΕΤΙΔΗ)

Το μυστικό αυτής της παραμέτρου, ώστε η δημοσκόπηση να είναι….
εκνευριστική και τσα(ν)τιστική είναι
η διαφορά να   κινείται  “στήθος με στήθος”, έξυπνη εναλλαγή πρωτιάς…. κλπ!

.
5) Ζητούμενο υλικό από τα ΜΜΕ. Απαραίτητο ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ “μενού” των
τηλεοπτικών ΠΑΝΕΛ. Και μόνο αυτή η παράμετρος θα ήταν αρκετή, ώστε να κάνει
τις δημοσκοπήσεις αθάνατες.

6) Το Παλαιόθεν (από ΟΜΗΡΟΥ) ΣΥΝΔΡΟΜΟ των άστοχων ερωτημάτων.
“Μήνα σε γάμο ρίχνονται, μήνα….”. Δίνει νοστιμιά στο παιχνίδι.

Μακρινός πρόγονος της κλασικής ΕΚΠΛΗΞΗΣ “Δεν είναι αυτό που νομίζεις…”

.
7) η γοητεία της προσμονής, με την ΜΟΡΦΗ όμως (!!!) της επιβεβαίωσης,
ή της διάψευσης. Εδώ είναι το ζουμί. Δεν μας φτάνει η νίκη…. αλλά η άγρια
χαρά του πράγματος. Πρέπει και να… “ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ” τον…. “ΑΛΛΟΝ”.
Άβυσσος η ψυχή….!

δημοσκοπήσεις2

Ένα λογοτεχνικό παράλληλο (ΠΑΤΟΥΧΑΣ Του Ι. ΚΟΝΔΥΛΑΚΗ σε διασκευή).

Δεν έφτανε που ο τύπος πήδηξε. Την άλλη μέρα πρωί περίμενε την
“μάγισσα” ΧΗΡΑ, που απειλούσε να τον “ΔΕΣΕΙ” και δείχνοντάς της θριαμβευτικά
το “ανδρ ο ί ο ν αιδοίον του,
με τους… υποκάτω προσκείμενους διδύμους” της φώναξε:

“Νά σου και σένα και τα μάγια σου”

(Αν σας θυμίζει κάτι από Οδυσσέα και Κίρκη ή ΟΔΥΣΣΕΑ και ΣΕΙΡΗΝΕΣ…

καλώς σας το θυμίζει.  Θα τα πούμε εν καιρώ).

8) Η ανταγωνιστική αναπαραγωγή των δημοσκοπήσεων,
παρότι ψιλοπαγιδευτική, τις κάνει δημοφιλείς.

Είπαμε. Τις δημοσκοπήσεις, είτε το λέμε είτε όχι, τις ΤΡΑΒΑΕΙ ο Οργανισμός μας.

.
Προσωπικά χαίρομαι που οι δημοσκοπήσεις κατά κανόνα….. πέφτουν έξω.

Αυτό σημαίνει ότι ναι μεν ο πολίτης απολαμβάνει το (ενδεχόμενα ΣΤΗΜΕΝΟ ή ΟΧΙ)
“παίχνίδι” μαζί τους,
αλλά η τελική απόφαση είναι δική του. ΔΕΝ χειραγωγείται.
Και αυτό είναι σημαντικό.

Ωστόσο κάποιοι κανόνες είναι απαραίτητο να μπουν….!

Αναζήτηση:
Ιστορικό
Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Newsletter
Εισάγετε το email σας:

   

Για μένα
Είμαι φιλόλογος. Αποφάσισα να δημιουργήσω προσωπική Ιστοσελίδα, στην οποία θα μπορώ να καταγράφω τις απόψεις μου.

Χρυσόστομος Τσιρίδης
Επισκεψιμότητα

82.608

© 2024 · Χρυσόστομος Τσιρίδης · Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. · Δημιουργία και Φιλοξενία by MANBIZ ISP